יום שבת, 5 במרץ 2011

גירושין ללא פגיעה בילדים-נילי שץ

מאת : נילי שץ

בדרך בכלל, בין אם ירצו בכך ובין אם לא, הופכים הילדים לקורבן הגדול ביותר במאבק הגירושין המתנהל בין הוריהם. לעיתים קרובות מדי הילדים הם לא יותר מכלי משחק בידי אחד מבני הזוג שיבקש לעשות שימוש בילדים לטובתו. מטרתו של המאמר שלפניכם הוא להעניק צרור עצות שבאמצעותן תתגרשו מבלי לפגוע באנשים היקרים לכם ביותר – ילדיכם.
הותירו את הילדים אל מחוץ לויכוח – ספרו לילדים שלכם מדוע החלטתם להיפרד, אל תסתירו זאת מהם אך בה בעת עשו ככל יכולתכם על מנת לתאם את הדברים ולא לסתור האחד את השני. הדבר החשוב ביותר יהיה לגרום להם להבין כי ההחלטה שקיבלתם אינה קשורה כלל ועיקר להתנהגותם ולבסוף, הרגיעו אותם וגרמו להם להבין כי גם לאחר הגירושין – ימשיכו הילדים את הקשר עם ההורה הלא משמורן לרבות באמצעות הסדרי ראייה ברורים.
אל תסיטו את הילדים - הימנעו משימוש בילדכם ככלי משחק במאבק הגירושין. זכרו, כי כל מה שאתם עושים עכשיו – עלול להתנקם בכם בעתיד ואף לגרום נזק בלתי הפיך לילדים שלכם.

לקריאת המשך הפוסט - עו"ד נילי שץ

הפוסט פורסם לראשונה בבלוג של עו"ד נילי שץ

תגובה 1:

  1. מסיפור אישי וכואב מאוד של חבר קרוב, גרושתו לא רק הסיטה את ילדיהם נגדו, אלא גם הכפישה את שמו במשרד הרווחה וכמעט מנעה מהם להתראות. לנשים יש כוח עצום על גברים במהלך גירושין בניגוד למה שהרבה חושבים.

    השבמחק